A 2nd Wuhan Whole House Customized Doors and Windows Expo si terrà à a mità di maghju 2022

U 2022 Wuhan Whole House Customized Home Furnishing, Doors and Windows Expo si terrà in Wuhan Living Room · China Culture Expo Center da u 13 à u 15 di Maghju, 2022.

1

Per prumove a prosperità è u sviluppu di mobuli persunalizati, arredamenti per a casa, materiali da custruzzioni, decorazione di edifici è industrie affine in Hubei è ancu pruvince è cità centrali, sta mostra aderisce à u scopu di prumove a prosperità è u sviluppu di l'industria per aiutà in u stabilimentu è u miglioramentu di i canali di vendita di u mercatu di a cità / cuntea è prumove l'industrializazione di a custruzzione È per installà novi prudutti industrializati, rializà l'aghjurnamentu industriale è a trasformazione, allargà u cunsumu è stimulà a dumanda interna.

Questa mostra intende invità più di espositori 800 da tuttu u paese, cù una zona di mostra di 30,000 metri quadrati, per furnisce boni servizii d'investimentu per parechji espositori in tuttu u paese, custruisce una maghjina di visualizazione per espositori, è uttene un sviluppu d'investimentu rapidu. Agenti di distribuzione provinciali, di cità è di cuntea, Franchisees, stabiliscenu è migliuranu una piattaforma di mostra cumpleta one-stop per i canali di vendita di u mercatu. U cumitatu d'urganizazione invitarà guasgi 100.000 distributori è franchising da cintinaie di materiali di custruzzione è mercati d'arredamentu / mobili in e pruvincie circundanti è in altre pruvincie, cumune è cuntene attraversu inviti telefunichi di grande basa di dati à u serviziu di u cliente è visite unu-à-unu. L'omu d'affari sò venuti à visità è participà à a cunferenza per aiutà l'imprese à attirà investimenti in varie cità è mercati à livellu di contea in un passu.

212

In attesa di l'avvene, duvemu dinò guardà indietro a so brillantezza. U primu Centru (Wuhan) Personalizazione di a Casa Intera è Porte è Windows Expo hè pusizionatu cum'è "piattaforma persunalizata high-end per tutta a casa". Hà stallatu 4 padiglioni tematichi per a persunalizazione di a casa sana, porte è finestre persunalizate, attrezzature meccaniche, accessori è accessori, è hà vintu l'industria di l'arredamentu per a casa. U sustegnu cumunu di tutti i partiti hà vintu numerosi elogi in l'industria. Parechje cumpagnie competenu nantu à u listessu stadiu è i novi prudutti sò in fiore, dimustrendu a tendenza prospera di l'industria di i materiali di custruzzioni di case in Cina Centrale.

2121

U scopu di sta mostra include sei categurie: persunalizazione di a casa sana, porte è finestre di u sistema, macchine per u travagliu di u legnu è materie prime di mobuli ecc. U calendariu di a mostra hè u seguente: Tempu di preparazione: 10-12 di Maghju; Tempu di mostra: 13-15 di maghju; Tempu di smantellamentu: u 15 di maghju.

Credemu chì, basatu annantu à u successu di a prima mostra, sta mostra capisca megliu u so propiu pusizionamentu, eserciterà a so influenza è guiderà in una misura più grande, injecterà una nova vitalità in u mercatu di l'arredamentu di a casa, è presenterà una tendenza prospera.


Tempu di posta: Maghju-10-2021