Apri una finestra, a finestra di scienza in linea aperta aperta hè stata tenuta cù successu

Ricertamenti, Dijing Doors è Windows anu tenutu un avvenimentu in diretta di scienze populari à apertura cumpleta nantu à u situ ufficiale. Hè destinatu à popularizà a scienza pupulare di u publicu generale in l'ultimi anni, per evità i pregiudizi causati da l'ignuranza, è per permette à u publicu generale di sceglie megliu e finestre adatte è i stili di decorazione di a casa. Una bona finestra aperta hè bona? Chì sò e caratteristiche di una finestra piena aperta durante l'usu? Questi prublemi spessu incontrati durante u prucessu di decorazione saranu rivelati da esperti in questa attività di scienze popolari.

1

L'esperti di cuncepimentu di a cumpagnia sò stati invitati à riassume e caratteristiche di a finestra aperta per tutti à l'eventu in situ. Hè una porta è una finestra high-end. Generalmente, hè installatu nantu à u balcone vicinu à u salottu. E so cerniere è cerniere sò installate à u latu di a porta è di a finestra. A finestra hè aperta à l'internu o à l'esternu, è a hermeticità hè megliu. U vetru isolante à doppiu stratu è à trè strati anu un megliu isolamentu acusticu, dunque hè accettatu da a maggior parte di i consumatori. E finestre cumpletamente aperte anu principalmente i seguenti vantaghji:

L'area di apertura hè grande, u metudu hè flessibile, e prestazioni di ventilazione è e prestazioni di illuminazione sò boni, è hè bella è atmosferica. E finestre à battente ponu esse aperte in forma di apertura fissa in u cuncepimentu di a finestra, cù una bona prestazione di sigillatura, isolamentu acusticu è preservazione di u calore, è hè più cunveniente per pulisce e finestre è cambià e tende. 2. Trasparente è apartu, avvicinassi di l'ambiente esternu. A ragione per a quale l'edificiu hà un balcone hè di permette à e persone chì campanu in l'edifiziu di avè un locu per attività à l'aria aperta è aumentà a probabilità di cuntattu cù a natura. Se u balcone hè chjosu per diventà un magazzinu per l'articuli, a funzione d'usu di u balcone sparirà.

212

Ma à u listessu tempu, ci sò alcune mancanze in l'usu di e finestre aperte. Per esempiu, e finestre chì si aprenu versu l'internu occupanu u spaziu interiore è sò facili à scumbatte, mentre e finestre chì si aprenu fora anu bisognu di occupà un grande spaziu fora di u muru, è a basa serà facilmente dannighjata quandu si soffia un forte ventu. Falà per imità a ghjente. Quessi sò i punti chì devenu esse attenti durante u prucessu di installazione.

Dopu à sta trasmissione in diretta di scienze popolari, credu chì avete amparatu parechje caratteristiche di a finestra aperta. Benintesa, tuttu hà à tempu vantaghji è svantaghji, è e finestre aperte sanu ùn facenu micca eccezione. Spergu chì tutti ponu sceglie u tippu chì cunvene à i so bisogni secondu i so bisogni effettivi.


Tempu di posta: Aug-16-2021